Trudne rozmowy z pracownikami
Szkolenia dla kadry menedżerskiej
W tym szkoleniu będziemy się koncentrować na trudnych sytuacjach w pracy menedżera. Jest to jednak trening, po którym nie będziemy życzyć uczestnikom szybkiego wdrożenia zdobytych umiejętności, ponieważ to oznaczałoby, że niebawem mieliby zmierzyć się z trudnościami. Podchodzimy jednak do trudnych sytuacji w zarządzaniu jak linie lotnicze do uczenia pilotów lądowania bez wysuniętego podwozia. Pilot musi to mieć przetrenowane, choć wszyscy życzą mu, aby miał jak najmniej okazji, aby zastosować swoje umiejętności.
Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności trenowanych na sali szkoleniowej uczestnik będzie przygotowany do prowadzenia różnego typu trudnych rozmów z pracownikami z jednoczesnym zachowaniem szacunku dla drugiej strony.
Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dla każdej organizacji jest ważne, aby menedżerowie byli przygotowani do stawienia czoła różnego rodzaju trudnym sytuacjom, które będą spotykać w zarządzaniu zespołem.
- Przekazywanie niepopularnych decyzji
- Prowadzenie rozmów ostrzegawczych
- Rozmowa zwalniająca
- Praca z zespołem po rozstaniu z pracownikiem
Czas szkolenia
Forma szkolenia
symulacja – praca z kamerą video, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online