Nasza wizja
Proponujemy naszym klientom kompleksowe rozwiązania od analizy potrzeb biznesowych po ocenę rezultatów. Wspólnie z klientami podejmujemy decyzje, rozwiązujemy problemy oraz towarzyszymy przy wdrożeniu rozwiązań. Pomagamy w rozwoju zarówno pracownikom jak i organizacjom. Kluczowe są dla nas zmiany w zachowaniach, na stanowisku pracy oraz w wynikach biznesowych.
Nasze wartości
Holistyczne podejście do rozwoju – jesteśmy przekonani, że działania rozwojowe mają sens, jeśli podchodzimy do nich jak do procesu zmiany. A to oznacza, że szkolenie traktowane jak incydent może wnieść do organizacji jedynie niewielką wartość. Dlatego proponujemy naszym klientom różnego rodzaju wsparcie utrwalające zmiany wprowadzone przez szkolenie.
Praktyczne zastosowanie – proponujemy rozwiązania „z życia wzięte” i przedstawiamy je uczestnikom w formie ćwiczeń, tak aby niemalże od razu mogli zastosować je w swojej pracy.
Współpraca w oparciu o zaufanie – przez cały czas pracujemy na zaufanie naszych klientów, stąd tak ważna jest dla nas informacja zwrotna, dzięki której możemy się doskonalić. Mamy odwagę powiedzieć „nie wiem”.
Rozwiązania w oparciu o dowody – proponujemy rozwiązania, które zostały zbadane, zweryfikowane, a jeśli brak dowodów na potwierdzenie jakiegoś zjawiska, mówimy o tym wprost.
Zaufali nam:
Zespół

Właścicielka Training for Development – ROI Instytut Polska. Ponad 20 lat zajmuje się zarządzaniem pracując w różnych rolach. Była prezesem zarządu i dyrektorem personalnym w firmie handlowej, rektorką wyższej uczelni, ekspertką HR w firmie produkcyjnej, trenerem, konsultantką metodologii ROI oraz Harrison Assessments.
Swoją pasję do rozwoju kompetencji w organizacji opisała w dwóch książkach: „Zarządzanie rozwojem pracowników – kompleksowe i praktyczne ujęcie” oraz „Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie – rezultaty przede wszystkim”. We współpracy z klientami stawia na budowanie długofalowych relacji, opartych na otwartości, szacunku, szczerości i poczuciu humoru. Unika incydentów szkoleniowych („szkoleń do kotleta”), angażuje się w procesy rozwojowe.

Jest badaczką specjalizującą się w badaniach marketingowych, społecznych oraz badaniach organizacji, wykładowczynią i adiunktą w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, trenerką szkoleń z problematyki dotyczącej m.in. metodologii badań oraz analizy danych ilościowych i jakościowych. Pełni funkcję ekspertki i konsultantki ds. badań w wielu interdyscyplinarnych projektach z zakresu edukacji, polityki publicznej, projektowania inkluzywnego czy zarządzania różnorodnością.
Z wykształcenia jest doktorką nauk społecznych w dyscyplinie socjologii (praca doktorska obroniona w Instytucie Socjologii UJ), ukończyła również etnologię i antropologię kultury. Łączy zainteresowania naukowe i badawcze z wiedzą ekspercką oraz kompetencjami zawodowymi w obszarze zarządzania projektami i zespołami badawczymi.

Posiada doświadczenie w zakresie zarządzania zarówno w firmie produkcyjnej, informatycznej, jak i edukacyjnej (stanowisko w dziale HR i zarządzanie działem szkoleń, realizacja projektów, projektowanie programów edukacyjnych i szkoleniowych, funkcja Prodziekan kierunku: Zarządzanie).
Prowadzi szkolenia (ponad 6000 godzin szkoleniowych w j. polskim i angielskim), sesje team coaching, action learning i indywidualne sesje coachingowe. Jest autorką programów rozwojowych przygotowywanych w języku polskim i angielskim.
Posiada Certyfikat Trenerski przyznany przez Thames Valley University, Certyfikat Konsultingu Systemowego Advisio, ukończyła Szkołę Coachingu Merlin Atkinson i Coaching Lab coachingu zespołowego, szkoliła się m.in. w Business School w Monachium i na Aalborg University w Danii.

Zanim profesją stało się wspieranie biznesu jako coach czy trener, przepracowała w nim ponad 20 lat, na etacie w korporacjach. Wartość zdobytych po drodze certyfikatów sprawdziła w praktyce, zarządzając różnymi zespołami ok. 800 osób. Uważa bowiem, że aby dobrze sobie radzić jako coach czy trener, nie należy radzić… innym. To klient jest twórczy i pomysłowy, a ona ma tylko (i aż) pomóc mu uwolnić jego własny potencjał. Udowadnia to podczas sesji coachingu biznesowego czy szkoleń dla biznesu z przedstawicielami kadr każdego szczebla.
Doświadczenie praktyczne zdobywała m.in. jako doradca klienta, dyrektor oddziału banku czy makroregionalny menedżer sprzedaży produktów inwestycyjno-oszczędnościowych.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, rozwoju rynków Europy Centralnej i Wschodniej, prowadzeniu szkoleń, coachingu, mentoringu, prowadzeniu prezentacji produktowych i metodycznych dla szerokiego grona odbiorców na rynkach międzynarodowych. Wprowadzał systemy zapewniania jakości w szeroko rozumianej edukacji oraz przeprowadzał oraz nadzorował międzynarodowe egzaminy zawodowe i językowe.
Doświadczenie zdobył jako: konsultant, prezenter, trener wewnętrzny, coach, mentor, egzaminator językowy, kierownik regionalny, dyrektor ds. promocji bezpośredniej, dyrektor ds. rozwoju i szkoleń, kierownik ds. rozwoju rynku na Europę Centralną i Wschodnią, Management Consulting Manager, Workplace Change Manager oraz jako Harrison Assessment Debriefer.

Menedżer projektów szkoleniowych i rozwojowych, superwizor, trener. Szkolenia prowadzi od ponad 20 lat. Przeprowadziła ponad 1800 dni szkoleniowych z zakresu: kompetencji managerskich, sprzedażowych i związanych z obsługą klientów, kompetencji trenerskich oraz interpersonalnych. Posiada doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu projektów w obszarze HR: polityki, procedury, procesy i narzędzia HR tj. modele kompetencyjne, opisy stanowisk, oceny pracownicze, rekrutacja i selekcja, zarządzanie szkoleniami, zarządzanie przez cele.
Realizowała projekty szkoleniowe dla: Bank PKO BP, Bank Zachodni WBK, Bayer, Credit Agricole Bank Polska, Canpak, Dębica, GlaxoSmithKline, Jacobs, KAS, Nederman Manufacturing Polska, Orange Polska, PZU, Tauron Dystrybucja, TE Connectivity, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

Jest trenerem z wieloletnim doświadczeniem. Szkolenia prowadzi od 2002 r. Rozwój kompetencji interpersonalnych, skuteczna komunikacja, wystąpienia publiczne, metodologia przygotowywania i prowadzenia szkoleń, zarządzanie pracownikami, umiejętność regeneracji i radzenie sobie z nadmiernym stresem to zagadnienia, których najczęściej uczy. Prowadzi również sesje coachingowe dla kadry menedżerskiej.
Z wykształcenia jest psychologiem i psychoterapeutą. Udzielanie pomocy psychologicznej i psychoterapia to drugi obszar jej pracy zawodowej. Od kilku lat współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Interesuje się plastyką. Obecnie uczy się ceramiki – lepi z gliny ozdoby, misy, patery itp.
Partnerzy:
William J. Rothwell, Ph.D., SPHR jest prezesem dwóch firm konsultingowych: Rothwell & Associates, Inc. oraz Rothwell & Associates, LLC, które specjalizują w doradztwie ze szczególnym uwzględnieniem planowania sukcesji, zarządzanie talentami. Jest międzynarodowym autorytetem w obszarze planowania sukcesji, zarządzania talentami i innych zagadnień́ dotyczących zasobów ludzkich.
William J. Rothwell jest także emerytowanym profesorem Wydziału Rozwoju Zasobów Ludzkich na University Park Pennsylvania State University. Kierował najlepszym w rankingach programem rozwoju zasobów ludzkich w USA.
Był konsultantem dla ponad 50 międzynarodowych firm, między innymi: Motorola University China, Ford Motor Company, General Motors, Siemens, Sony, GM Shanghai, Phillips, Erickson, HP.
Od 1987 roku opublikował 130 książek, zredagował 24 opracowania w różnych seriach wydawniczych, 185 rozdziałów w książkach, 74 artykuły naukowo-badawcze. Niektóre jego książki zostały przetłumaczone na język koreański, chiński, polski, japoński, hiszpański, arabski i rosyjski.
Najnowsze publikacje dr. Rothwella (od 2020 roku) to: Succession Planning for Small Business and Family Business, Rethinking Diversity, Equity and Inclusion, High-Performance Coaching for Managers, Organization Development (OD) Interventions: Executing Effective Organizational Change, Virtual Coaching to Improve Group Relationships: Process Consultation Reimagined, Adult Learning Basics 2nd ed., Increasing Learning and Development’s Impact Through Accreditation, The Essential HR Guide. for Small Businesses and Startups, and Workforce Development: Guidelines for Community College Professionals, 2nd ed.



