Skuteczna sprzedaż
Budowanie relacji z klientem
Szkolenie jest dedykowane pracownikom, którzy realizując cele sprzedażowe, troszczą się też o budowanie relacji opartych na zaufaniu. Szkolenie pokazuje krok po kroku, w jaki sposób należy się przygotować do spotkań z klientami, aby osiągać założone cele.
Rezultaty szkolenia dla uczestnika
Po wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności uczestnicy warsztatów będą się czuć pewnie w kontaktach z klientami, co przełoży się na skuteczne prezentowanie oferty, radzenie sobie z zastrzeżeniami oraz efektywne zamykanie sprzedaży.
Rezultaty szkolenia dla organizacji
Rozwój kompetencji sprzedażowych pracowników powinien przełożyć się na wzrost poziomu sprzedaży.
- Przygotowanie merytoryczne do spotkania z klientem
- Wiedza, którą warto mieć o kliencie
- Nawiązanie kontaktu z klientem
- Diagnozowanie oczekiwań klienta
- Prezentacja handlowa (język korzyści, narzędzia wywierania wpływu)
- Czym są zastrzeżenia i jak sobie z nimi radzić?
- Zamykanie sprzedaży
- Opieka posprzedażowa
Czas szkolenia
Forma szkolenia
symulacja – praca z kamerą video, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
24 godziny zegarowe
wersja stacjonarna, wersja online