Skuteczna sprzedaż

Budowanie relacji z klientem


Szkolenie jest dedykowane pracownikom, którzy realizując cele sprzedażowe, troszczą się też o budowanie relacji opartych na zaufaniu. Szkolenie pokazuje krok po kroku, w jaki sposób należy się przygotować do spotkań z klientami, aby osiągać założone cele.

Rezultaty szkolenia dla uczestnika
Po wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności uczestnicy warsztatów będą się czuć pewnie w kontaktach z klientami, co przełoży się na skuteczne prezentowanie oferty, radzenie sobie z zastrzeżeniami oraz efektywne zamykanie sprzedaży.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Rozwój kompetencji sprzedażowych pracowników powinien przełożyć się na wzrost poziomu sprzedaży.



Program warsztatów:
  • Przygotowanie merytoryczne do spotkania z klientem
  • Wiedza, którą warto mieć o kliencie
  • Nawiązanie kontaktu z klientem
  • Diagnozowanie oczekiwań klienta
  • Prezentacja handlowa (język korzyści, narzędzia wywierania wpływu)
  • Czym są zastrzeżenia i jak sobie z nimi radzić?
  • Zamykanie sprzedaży
  • Opieka posprzedażowa

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja – praca z kamerą video, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
24 godziny zegarowe
wersja stacjonarna, wersja online