Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rozwój kompetencji zespołu – „spieszmy się rozwijać pracowników, tak szybko odchodzą”

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


Menedżer ma największy wpływ na rozwój kompetencji pracowników. Niektórym wydaje się, że hasło „rozwój” oznacza działania podejmowane głównie przez Dział HR, w tym przede wszystkim szkolenia. Czas odczarować ten mit i spojrzeć prawdzie w oczy. I temu nowemu spojrzeniu na rozwój będą poświęcone nasze warsztaty.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia uczestnik będzie stosował różne metody i techniki rozwoju kompetencji swoich pracowników w zależności od poziomu ich umiejętności oraz zaangażowania.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Kadra menedżerska potrafi pokierować całym procesem rozwoju pracownika, przygotowuje go do udziału w szkoleniu, dba o przyrost potrzebnych kompetencji, zapewnia transfer nowej wiedzy i umiejętności na stanowisko pracy.



Program warsztatów:
  • Model przywództwa sytuacyjnego
  • Metody rozwoju pracownika na początku drogi
  • Etapy uczenia się
  • Rola menedżera w procesie szkoleń
  • Wstęp do coachingu menedżerskiego
  • Kierowanie pracownikami o wysokich kompetencjach

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online