Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Przekazywanie i przyjmowania informacji zwrotnej w zespole

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


W szkoleniu powinni wziąć udział menedżerowie oraz liderzy, którym zależy na budowaniu atmosfery zaufania w swoich zespołach. To ważne, aby uczyć pracowników otwartości oraz umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. I nie chodzi tu tylko o deklaracje chęci uzyskania informacji zwrotnej, ale także o odwagę „przyjęcia jej na klatę”.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności ćwiczonych na sali szkoleniowej uczestnik będzie budował kulturę informacji zwrotnej w swoim zespole. Na bieżąco będzie pozyskiwał informacje zwrotne od zespołu i także przekazywał je pracownikom.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Kadra menedżerska, która przyjmuje informacje zwrotne od pracowników i klientów, ciągle się uczy i rozwija swoje kompetencje w atmosferze transparentności i zaufania.



Program warsztatów:
  • Korzyści i zagrożenia wynikające z przekazywania informacji zwrotnej
  • Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego
  • Zasady przekazywania informacji zwrotnej
  • Docenianie pracowników
  • Przekazywanie krytyki
  • Pozyskiwanie informacji zwrotnej od innych
  • Radzenie sobie z postawą defensywną u siebie i innych

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
12 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online