Przekazywanie i przyjmowania informacji zwrotnej w zespole
Szkolenia dla kadry menedżerskiej
W szkoleniu powinni wziąć udział menedżerowie oraz liderzy, którym zależy na budowaniu atmosfery zaufania w swoich zespołach. To ważne, aby uczyć pracowników otwartości oraz umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. I nie chodzi tu tylko o deklaracje chęci uzyskania informacji zwrotnej, ale także o odwagę „przyjęcia jej na klatę”.
Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności ćwiczonych na sali szkoleniowej uczestnik będzie budował kulturę informacji zwrotnej w swoim zespole. Na bieżąco będzie pozyskiwał informacje zwrotne od zespołu i także przekazywał je pracownikom.
Rezultaty szkolenia dla organizacji
Kadra menedżerska, która przyjmuje informacje zwrotne od pracowników i klientów, ciągle się uczy i rozwija swoje kompetencje w atmosferze transparentności i zaufania.
- Korzyści i zagrożenia wynikające z przekazywania informacji zwrotnej
- Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego
- Zasady przekazywania informacji zwrotnej
- Docenianie pracowników
- Przekazywanie krytyki
- Pozyskiwanie informacji zwrotnej od innych
- Radzenie sobie z postawą defensywną u siebie i innych
Czas szkolenia
Forma szkolenia
symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
12 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online