Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Prowadzenie skutecznych spotkań

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


Szkolenie będzie się koncentrować na kluczowych umiejętnościach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem spotkań bezpośrednich lub online. W wielu organizacjach spotkania są dużym złodziejem czasu. Kadra menedżerska powinna modelować właściwe zachowania w zakresie zarządzania czasem oraz komunikacji zwłaszcza podczas spotkań zespołowych.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności z sali szkoleniowej na stanowisko pracy uczestnik będzie świadomy celów, jakie stoją przed prowadzonym przez niego spotkaniem, potrafi się do niego przygotować oraz poprowadzić je w sposób efektywny i angażujący dla uczestników.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dla organizacji to przede wszystkim oszczędność czasu spędzonego przez pracowników na spotkaniach, a także wzrost ich efektywności.



Program warsztatów:
  • Przygotowanie spotkania
  • Rola prowadzącego spotkanie
  • Rola uczestnika spotkania
  • Newralgiczne momenty spotkania
  • Prowadzenie dyskusji
  • Trudne sytuacje w trakcie prowadzenia spotkań

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
8 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online