Prowadzenie rozmów oceniających / podsumowujących
Szkolenia dla kadry menedżerskiej
Szkolenie jest dedykowane menedżerom, którzy prowadzą rozmowy oceniające lub podsumowujące i zależy im na tym, aby robić to w sposób efektywny i motywujący.
Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia uczestnicy będą lepiej przygotowani do prowadzenia tego typu rozmów, zyskają większą pewność siebie oraz świadomie będą wpływać na rozwój i zaangażowanie pracowników.
Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dzięki szkoleniu kadra menedżerska będzie efektywnie wykorzystywać formalną ocenę pracy tak, aby realizować cele oceny wynikające z jej funkcji rozwojowej oraz administracyjnej.
Program warsztatów:
- Sens formalnej oceny w organizacji
- Przygotowanie do rozmowy podsumowującej/oceniającej
- Przygotowanie zespołu do oceny
- Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej
- Umiejętności prowadzenia rozmowy
- Ustalanie celów rozwojowych
- Błędy oceny
Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia
Czas szkolenia
Forma szkolenia
symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
8 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online