Prowadzenie rozmów oceniających / podsumowujących

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


Szkolenie jest dedykowane menedżerom, którzy prowadzą rozmowy oceniające lub podsumowujące i zależy im na tym, aby robić to w sposób efektywny i motywujący.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia uczestnicy będą lepiej przygotowani do prowadzenia tego typu rozmów, zyskają większą pewność siebie oraz świadomie będą wpływać na rozwój i zaangażowanie pracowników.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dzięki szkoleniu kadra menedżerska będzie efektywnie wykorzystywać formalną ocenę pracy tak, aby realizować cele oceny wynikające z jej funkcji rozwojowej oraz administracyjnej.



Program warsztatów:
  • Sens formalnej oceny w organizacji
  • Przygotowanie do rozmowy podsumowującej/oceniającej
  • Przygotowanie zespołu do oceny
  • Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej
  • Umiejętności prowadzenia rozmowy
  • Ustalanie celów rozwojowych
  • Błędy oceny

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
8 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online