Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Praca zespołowa i współpraca

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


Znaczenie pracy zespołowej i współpracy w ostatnich kilkunastu latach wzrosło nieprawdopodobnie. Coraz więcej organizacji odchodzi od wyścigu szczurów, rozumiejąc, że osiąganie celów biznesowych bardziej przypomina grę zespołową niż sport indywidualny, a szlifowanie techniki jednego zawodnika może nie przełożyć się na wynik całej organizacji.

Rezultaty szkolenia
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie świadomy znaczenia współpracy zespołowej. Dzięki zastosowaniu poznanych narzędzi będzie budował w zespole wzajemne zaufanie, które przyczyni się do osiągania wyższych wyników.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
To szkolenie ma być narzędziem, dzięki któremu zespołom będzie łatwiej realizować postawione przed nimi cele. Szkolenie ma też umożliwić wyjście z tzw. silosów: „najważniejsza jest produkcja”, „najważniejszy jest marketing”, „najważniejsza jest sprzedaż”, itp. i zobaczenie wzajemnej zależności.



Program warsztatów:
  • Blaski i cienie pracy zespołowej i współpracy
  • Złe nawyki w pracy zespołowej i konsekwencje z nich płynące
  • Model zaufania w organizacji
  • Kilerzy zaufania – jak z nimi walczyć?

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online