Praca zespołowa i współpraca
Szkolenia dla kadry menedżerskiej
Znaczenie pracy zespołowej i współpracy w ostatnich kilkunastu latach wzrosło nieprawdopodobnie. Coraz więcej organizacji odchodzi od wyścigu szczurów, rozumiejąc, że osiąganie celów biznesowych bardziej przypomina grę zespołową niż sport indywidualny, a szlifowanie techniki jednego zawodnika może nie przełożyć się na wynik całej organizacji.
Rezultaty szkolenia
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie świadomy znaczenia współpracy zespołowej. Dzięki zastosowaniu poznanych narzędzi będzie budował w zespole wzajemne zaufanie, które przyczyni się do osiągania wyższych wyników.
Rezultaty szkolenia dla organizacji
To szkolenie ma być narzędziem, dzięki któremu zespołom będzie łatwiej realizować postawione przed nimi cele. Szkolenie ma też umożliwić wyjście z tzw. silosów: „najważniejsza jest produkcja”, „najważniejszy jest marketing”, „najważniejsza jest sprzedaż”, itp. i zobaczenie wzajemnej zależności.
- Blaski i cienie pracy zespołowej i współpracy
- Złe nawyki w pracy zespołowej i konsekwencje z nich płynące
- Model zaufania w organizacji
- Kilerzy zaufania – jak z nimi walczyć?
Czas szkolenia
Forma szkolenia
symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online