Kierowanie zespołem projektowym

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


Szkolenie dedykowane jest liderom, którzy są powoływani do kierowania zespołami złożonymi z pracowników wywodzących się z różnych działów firmy. To wymagające zadanie, zwłaszcza w sytuacji, kiedy nie ma zależności strukturalnej i trzeba konkurować o czas pracownika z jego formalnym przełożonym.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia uczestnik będzie miał mniej sytuacji stresowych wywołanych kontaktem z osobami zaangażowanymi w realizację projektu i łatwiej mu będzie zapanować nad kierowaniem realizacją zadań.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Zmniejszenie poziomu frustracji członków zespołów, którzy często mają poczucie, że liderzy nie do końca panują nad sytuacją, co przełoży się na większą efektywność w realizacji projektów.



Program warsztatów:
  • Budowanie zespołu projektowego – o co warto zadbać na starcie?
  • Planowanie i organizowanie pracy zespołu projektowego
  • Tworzenie motywującego środowiska dla członków zespołu
  • Wywieranie wpływu na uczestników projektu w sytuacji braku zależności formalnej
  • Delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań
  • Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem projektowym

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja – praca z kamerą video, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online