Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Coaching menedżerski

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


Szkolenie skierowane do menedżerów, którym zależy na rozwoju coachingowego stylu zarządzania, dzięki któremu zbudują poczucie autonomii pracowników oraz rozwiną kompetencje, bazując na ich indywidualnym potencjale.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności z sali szkoleniowej na stanowisku pracy uczestnik będzie w stanie rozwijać kompetencje swoich pracowników, wzmacniać ich pewność siebie i jednocześnie koncentrować się na priorytetach swojego zespołu.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Organizacja zyska menedżerów przygotowanych do realizacji głównych celów zespołu nie tylko poprzez wydawanie poleceń i przekazywania instrukcji, ale także poprzez budowanie poczucia autonomii pracowników i ciągłego rozwijania ich kompetencji.



Program warsztatów:
  • Coaching versus trening
  • Sytuacje, w których warto zastosować coaching menedżerski
  • Korzyści wynikające z coachingowego stylu zarządzania
  • Umiejętności dobrego coacha
  • Przygotowanie do coachingu
  • Model prowadzenia coachingu

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja – praca z kamerą video, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online