Budowanie wizerunku w kontakcie z klientem wewnętrznym

Budowanie relacji z klientem


Szkolenie skierowane jest do osób, które współpracują z różnego rodzaju klientami wewnętrznymi w ramach realizacji projektów czy procesów. To, co uczestnicy szczególnie doceniają w tym szkoleniu, to przede wszystkim uniwersalne umiejętności, które pozwalają im poczuć się pewnie w kontaktach z różnymi interesariuszami przedsiębiorstwa.

Rezultaty szkolenia dla uczestnika
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia uczestnicy warsztatów będą w stanie budować długotrwałe relacje w kontaktach z klientami wewnętrznymi w oparciu o szacunek i wzajemne zrozumienie.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dla każdej organizacji to bardzo istotne, aby pracownicy prezentowali zachowania zgodne z wartościami oraz budowali odpowiedni wizerunek firmy.



Program warsztatów:
  • Zarządzanie oczekiwaniami klienta
  • Precyzja w przekazywaniu informacji
  • Różnice kulturowe utrudniające zrozumienie swoich oczekiwań
  • Przekazywanie negatywnych informacji klientowi wewnętrznemu
  • Dyplomatyczne egzekwowanie

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

ćwiczenie praktyczne, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
8 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online