Nasza wizja
Proponujemy naszym klientom kompleksowe rozwiązania od analizy potrzeb biznesowych po ocenę rezultatów. Wspólnie z klientami podejmujemy decyzje, rozwiązujemy problemy oraz towarzyszymy przy wdrożeniu rozwiązań. Pomagamy w rozwoju zarówno pracownikom jak i organizacjom. Kluczowe są dla nas zmiany w zachowaniach, na stanowisku pracy oraz w wynikach biznesowych.
Nasze wartości
Holistyczne podejście do rozwoju – jesteśmy przekonani, że działania rozwojowe mają sens, jeśli podchodzimy do nich jak do procesu zmiany. A to oznacza, że szkolenie traktowane jak incydent może wnieść do organizacji jedynie niewielką wartość. Dlatego proponujemy naszym klientom różnego rodzaju wsparcie utrwalające zmiany wprowadzone przez szkolenie.
Praktyczne zastosowanie – proponujemy rozwiązania „z życia wzięte” i przedstawiamy je uczestnikom w formie ćwiczeń, tak aby niemalże od razu mogli zastosować je w swojej pracy.
Współpraca w oparciu o zaufanie – przez cały czas pracujemy na zaufanie naszych klientów, stąd tak ważna jest dla nas informacja zwrotna, dzięki której możemy się doskonalić. Mamy odwagę powiedzieć „nie wiem”.
Rozwiązania w oparciu o dowody – proponujemy rozwiązania, które zostały zbadane, zweryfikowane, a jeśli brak dowodów na potwierdzenie jakiegoś zjawiska, mówimy o tym wprost.
Zaufali nam:
Zespół
![dr Małgorzata Mitoraj-Jaroszek dr Małgorzata Mitoraj-Jaroszek](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/05/Malgorzata-Mitoraj-Jaroszek-4-5.jpg)
Właścicielka Training for Development – ROI Instytut Polska. Ponad 20 lat zajmuje się zarządzaniem pracując w różnych rolach. Była prezesem zarządu i dyrektorem personalnym w firmie handlowej, rektorką wyższej uczelni, ekspertką HR w firmie produkcyjnej, trenerem, konsultantką metodologii ROI oraz Harrison Assessments.
Swoją pasję do rozwoju kompetencji w organizacji opisała w dwóch książkach: „Zarządzanie rozwojem pracowników – kompleksowe i praktyczne ujęcie” oraz „Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie – rezultaty przede wszystkim”. We współpracy z klientami stawia na budowanie długofalowych relacji, opartych na otwartości, szacunku, szczerości i poczuciu humoru. Unika incydentów szkoleniowych („szkoleń do kotleta”), angażuje się w procesy rozwojowe.
![dr Agata Anacik-Kryza dr Agata Anacik-Kryza](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/05/agata-anacik-kryza.jpg)
Jest badaczką specjalizującą się w badaniach marketingowych, społecznych oraz badaniach organizacji, wykładowczynią i adiunktą w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, trenerką szkoleń z problematyki dotyczącej m.in. metodologii badań oraz analizy danych ilościowych i jakościowych. Pełni funkcję ekspertki i konsultantki ds. badań w wielu interdyscyplinarnych projektach z zakresu edukacji, polityki publicznej, projektowania inkluzywnego czy zarządzania różnorodnością.
Z wykształcenia jest doktorką nauk społecznych w dyscyplinie socjologii (praca doktorska obroniona w Instytucie Socjologii UJ), ukończyła również etnologię i antropologię kultury. Łączy zainteresowania naukowe i badawcze z wiedzą ekspercką oraz kompetencjami zawodowymi w obszarze zarządzania projektami i zespołami badawczymi.
![dr Grażyna Urbanik dr Grażyna Urbanik](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/05/grazyna-urbanik.jpg)
Posiada doświadczenie w zakresie zarządzania zarówno w firmie produkcyjnej, informatycznej, jak i edukacyjnej (stanowisko w dziale HR i zarządzanie działem szkoleń, realizacja projektów, projektowanie programów edukacyjnych i szkoleniowych, funkcja Prodziekan kierunku: Zarządzanie).
Prowadzi szkolenia (ponad 6000 godzin szkoleniowych w j. polskim i angielskim), sesje team coaching, action learning i indywidualne sesje coachingowe. Jest autorką programów rozwojowych przygotowywanych w języku polskim i angielskim.
Posiada Certyfikat Trenerski przyznany przez Thames Valley University, Certyfikat Konsultingu Systemowego Advisio, ukończyła Szkołę Coachingu Merlin Atkinson i Coaching Lab coachingu zespołowego, szkoliła się m.in. w Business School w Monachium i na Aalborg University w Danii.
![Marzena Zielińska Marzena Zielińska](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/05/marzena-zielinska.jpg)
Zanim profesją stało się wspieranie biznesu jako coach czy trener, przepracowała w nim ponad 20 lat, na etacie w korporacjach. Wartość zdobytych po drodze certyfikatów sprawdziła w praktyce, zarządzając różnymi zespołami ok. 800 osób. Uważa bowiem, że aby dobrze sobie radzić jako coach czy trener, nie należy radzić… innym. To klient jest twórczy i pomysłowy, a ona ma tylko (i aż) pomóc mu uwolnić jego własny potencjał. Udowadnia to podczas sesji coachingu biznesowego czy szkoleń dla biznesu z przedstawicielami kadr każdego szczebla.
Doświadczenie praktyczne zdobywała m.in. jako doradca klienta, dyrektor oddziału banku czy makroregionalny menedżer sprzedaży produktów inwestycyjno-oszczędnościowych.
![Andrzej Butra Andrzej Butra](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/05/andrzej-butra.jpg)
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, rozwoju rynków Europy Centralnej i Wschodniej, prowadzeniu szkoleń, coachingu, mentoringu, prowadzeniu prezentacji produktowych i metodycznych dla szerokiego grona odbiorców na rynkach międzynarodowych. Wprowadzał systemy zapewniania jakości w szeroko rozumianej edukacji oraz przeprowadzał oraz nadzorował międzynarodowe egzaminy zawodowe i językowe.
Doświadczenie zdobył jako: konsultant, prezenter, trener wewnętrzny, coach, mentor, egzaminator językowy, kierownik regionalny, dyrektor ds. promocji bezpośredniej, dyrektor ds. rozwoju i szkoleń, kierownik ds. rozwoju rynku na Europę Centralną i Wschodnią, Management Consulting Manager, Workplace Change Manager oraz jako Harrison Assessment Debriefer.
![Małgorzata Urbanik-Dłużewska Małgorzata Urbanik-Dłużewska](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/05/malgorzata-urbanik-dluzewska.png)
Menedżer projektów szkoleniowych i rozwojowych, superwizor, trener. Szkolenia prowadzi od ponad 20 lat. Przeprowadziła ponad 1800 dni szkoleniowych z zakresu: kompetencji managerskich, sprzedażowych i związanych z obsługą klientów, kompetencji trenerskich oraz interpersonalnych. Posiada doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu projektów w obszarze HR: polityki, procedury, procesy i narzędzia HR tj. modele kompetencyjne, opisy stanowisk, oceny pracownicze, rekrutacja i selekcja, zarządzanie szkoleniami, zarządzanie przez cele.
Realizowała projekty szkoleniowe dla: Bank PKO BP, Bank Zachodni WBK, Bayer, Credit Agricole Bank Polska, Canpak, Dębica, GlaxoSmithKline, Jacobs, KAS, Nederman Manufacturing Polska, Orange Polska, PZU, Tauron Dystrybucja, TE Connectivity, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
![Jolanta Skwierawska Jolanta Skwierawska](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/05/jolanta-skwierawska.png)
Jest trenerem z wieloletnim doświadczeniem. Szkolenia prowadzi od 2002 r. Rozwój kompetencji interpersonalnych, skuteczna komunikacja, wystąpienia publiczne, metodologia przygotowywania i prowadzenia szkoleń, zarządzanie pracownikami, umiejętność regeneracji i radzenie sobie z nadmiernym stresem to zagadnienia, których najczęściej uczy. Prowadzi również sesje coachingowe dla kadry menedżerskiej.
Z wykształcenia jest psychologiem i psychoterapeutą. Udzielanie pomocy psychologicznej i psychoterapia to drugi obszar jej pracy zawodowej. Od kilku lat współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Interesuje się plastyką. Obecnie uczy się ceramiki – lepi z gliny ozdoby, misy, patery itp.
Partnerzy:
William J. Rothwell, Ph.D., SPHR jest prezesem dwóch firm konsultingowych: Rothwell & Associates, Inc. oraz Rothwell & Associates, LLC, które specjalizują w doradztwie ze szczególnym uwzględnieniem planowania sukcesji, zarządzanie talentami. Jest międzynarodowym autorytetem w obszarze planowania sukcesji, zarządzania talentami i innych zagadnień́ dotyczących zasobów ludzkich.
William J. Rothwell jest także emerytowanym profesorem Wydziału Rozwoju Zasobów Ludzkich na University Park Pennsylvania State University. Kierował najlepszym w rankingach programem rozwoju zasobów ludzkich w USA.
Był konsultantem dla ponad 50 międzynarodowych firm, między innymi: Motorola University China, Ford Motor Company, General Motors, Siemens, Sony, GM Shanghai, Phillips, Erickson, HP.
Od 1987 roku opublikował 130 książek, zredagował 24 opracowania w różnych seriach wydawniczych, 185 rozdziałów w książkach, 74 artykuły naukowo-badawcze. Niektóre jego książki zostały przetłumaczone na język koreański, chiński, polski, japoński, hiszpański, arabski i rosyjski.
Najnowsze publikacje dr. Rothwella (od 2020 roku) to: Succession Planning for Small Business and Family Business, Rethinking Diversity, Equity and Inclusion, High-Performance Coaching for Managers, Organization Development (OD) Interventions: Executing Effective Organizational Change, Virtual Coaching to Improve Group Relationships: Process Consultation Reimagined, Adult Learning Basics 2nd ed., Increasing Learning and Development’s Impact Through Accreditation, The Essential HR Guide. for Small Businesses and Startups, and Workforce Development: Guidelines for Community College Professionals, 2nd ed.
![](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/book4-237x300.jpg)
![](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/book3-237x300.jpg)
![](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/book2-237x300.jpg)
![](https://t4d.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/book1-237x300.jpg)