Informacja zwrotna to komunikat dotyczący sposobu realizacji zadań i / lub rezultatu działań i / lub zachowania, dostarczony w trakcie lub po wykonaniu zadania pracownikowi…
Skuteczne delegowanie zadań to jedna z kluczowych umiejętności menedżera. Niby proste, a jednak trudne, przecież łatwiej coś zrobić samemu. Szybciej. Lepiej. Bez tłumaczenia. Tylko że……
Zarządzanie zespołem projektowym to nie tylko trzymanie się harmonogramu i pilnowanie budżetu. To przede wszystkim praca z ludźmi — z ich pomysłami, emocjami, potrzebami. I…
Szkolenia są dziś nieodłącznym elementem rozwoju pracowników. Coraz częściej jednak pojawia się pytanie: czy rzeczywiście przynoszą efekty? Czy inwestycja w rozwój ludzi się zwraca? Właśnie…
Rozwój technologii i dynamiczny rozwój narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI) stawiają nowe wyzwania przed działami obsługi klienta. Coraz więcej procesów można zautomatyzować – chatboty…
Współczesne organizacje mierzą się z wieloma wyzwaniami, takimi jak rotacja nowych pracowników czy potrzeba przekwalifikowania zespołu. Skutecznym rozwiązaniem w takich sytuacjach jest rozwój trenerów wewnętrznych,…
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie sprzedaży kluczowe znaczenie ma nie tylko znajomość produktu, ale przede wszystkim zestaw kompetencji, które pozwalają skutecznie budować relacje, rozumieć potrzeby klientów…
W przeciwieństwie do standardowych testów kompetencji, Harrison Assessments bada nie tylko umiejętności, ale także kluczowe cechy zachowań, preferencje zawodowe i dopasowanie do kultury organizacyjnej. Dzięki…
Świat w którym żyjemy pędzi. Zmiany, nowe projekty, rosnące oczekiwania. Pracownicy często czują się przytłoczeni. to oznacza, że nie wiedzą, co jest najważniejsze, na czym…