Aktualności

Jak HR powinien rozmawiać z menedżerami o rozwoju zespołu?

 HR powinien rozmawiać z menedżerami o rozwoju jego/jej zespołu, chociaż może to być czasami frustrujące. Często słyszę na spotkaniach z HR, że takie działania nie…

Jak przekazywać niepopularne decyzje pracownikom?

Przekazywanie niepopularnych decyzji – ważna umiejętność każdego menedżera/ki W pracy każdego menedżera zdarzają sytuacje, w których ma do przekazania zespołowi decyzję podjętą przez swoich przełożonych,…

Rola menedżera w procesie zmian

Rola menedżera w procesie zmian jest bardzo istotna. Istnieje wiele modeli zarządzania procesem zmian, na których warto się opierać, planując zmiany. Dla mnie najbardziej przekonujący…

Dlaczego nie lubimy ocen rocznych?

Dylematy ocenianego związane z procesem oceny w organizacji. Ocena to tylko formalność, z której nic nie wynika. Niektórzy traktują proces oceny w organizacji jako nic…

Spotkanie śródroczne z pracownikiem – FAQ

Poniżej znajdują się wskazówki dotyczące przygotowania i prowadzenia spotkania śródrocznego. Zachęcamy do skorzystania i napisania do nas, na ile były przydatne. Jaki jest cel spotkania…

Jak ustalać cele rozwojowe w czasie rozmowy rocznej z pracownikiem?

Przed rozmową roczną Cele rozwojowe to ważny etap rozmowy rocznej. Warto pamiętać, że na tym spotkaniu podsumowujemy przeszłość i wyciągamy wnioski na przyszłość. Menedżerowie zastanawiając…

Jak przygotować się do rozmowy rocznej – rady dla pracownika

Znaczenie rozmowy rocznej Rozmowa roczna stanowi podsumowanie Twoich osiągnięć w ciągu całego roku i ustalenie celów na rok przyszły. Realizacja tych celów zapewnia osobisty i…

Rozmowa roczna – przykry obowiązek czy okazja na wyjątkowe spotkanie?

Każdy kto prowadził rozmowy roczne zgodzi się z opinią, że jest to inwestycja czasu kadry menedżerskiej i pracowników. Warto zadbać o to, aby był to…

Rozmowa roczna – jak się przygotować? – perspektywa menedżera

Rozmowa roczna – szansa czy problem Celem rozmowy rocznej jest podsumowanie osiągnięć pracownika i ustalenie celów na kolejny okres. Tę rozmowę można potraktować na dwa…

Kluczowe momenty szkolenia

Początek szkolenia Celem pierwszych chwil na szkoleniu jest zbudowanie bezpiecznej atmosfery przez trenera oraz zmotywowanie uczestników do aktywnego udziału w warsztatach. Długość tego etapu powinna…