Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem wewnętrznym
Budowanie relacji z klientem
W każdej organizacji zdarzają się trudne sytuacje interpersonalne dotyczące relacji biznesowych. Przyczyny mogą być bardzo różne, czasami przyczyna tkwi w osobowości poszczególnych osób lub wynika z konfliktu interesów, a czasami „iskrzy” i nie bardzo wiadomo, dlaczego.
Rezultaty szkolenia dla uczestnika
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności rozwijanych podczas szkolenia uczestnicy potrafią rozwiązywać sytuacje trudne z klientami, ograniczając ryzyko eskalacji.
Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dzięki temu szkoleniu organizacja zyskuje zespoły, które wewnętrznie świadczą sobie wysokiej jakości usługi ze świadomością „grania do wspólnej bramki”, budując jednocześnie profesjonalny wizerunek wśród interesariuszy.
- Przyczyny trudnych sytuacji w kontaktach z klientami wewnętrznymi
- Prewencja trudnych sytuacji
- Strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
Czas szkolenia
Forma szkolenia
symulacja – praca z kamerą video, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online