Przekazywanie i przyjmowania informacji zwrotnej w zespole

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


W szkoleniu powinni wziąć udział menedżerowie oraz liderzy, którym zależy na budowaniu atmosfery zaufania w swoich zespołach. To ważne, aby uczyć pracowników otwartości oraz umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. I nie chodzi tu tylko o deklaracje chęci uzyskania informacji zwrotnej, ale także o odwagę „przyjęcia jej na klatę”.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności ćwiczonych na sali szkoleniowej uczestnik będzie budował kulturę informacji zwrotnej w swoim zespole. Na bieżąco będzie pozyskiwał informacje zwrotne od zespołu i także przekazywał je pracownikom.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Kadra menedżerska, która przyjmuje informacje zwrotne od pracowników i klientów, ciągle się uczy i rozwija swoje kompetencje w atmosferze transparentności i zaufania.



Program warsztatów:
  • Korzyści i zagrożenia wynikające z przekazywania informacji zwrotnej
  • Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego
  • Zasady przekazywania informacji zwrotnej
  • Docenianie pracowników
  • Przekazywanie krytyki
  • Pozyskiwanie informacji zwrotnej od innych
  • Radzenie sobie z postawą defensywną u siebie i innych

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja, film, studium przypadku, dyskusja, prezentacja
12 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online