Zarządzanie procesem zmian

Szkolenia dla kadry menedżerskiej


Szkolenie jest dedykowane kadrze menedżerskiej, która wdraża zmiany w organizacji. Warsztat pozwala zaplanować cały proces zmian oraz umożliwia przetestowanie narzędzi, które sprawdzą się na poszczególnych jego etapach.

Rezultaty szkolenia
Po wdrożeniu wiedzy i umiejętności w realiach pracy, uczestnik będzie w stanie poprowadzić proces zmian w taki sposób, aby maksymalnie zminimalizować opór wobec zmian i być wsparciem dla swojego zespołu.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dzięki temu szkoleniu organizacja będzie dysponować przygotowaną kadrą menedżerską do wdrażania zmian zgodnie z wytycznymi Zarządu.



Program warsztatów:
  • Błędy w procesie zmian
  • Etapy procesu zmian
  • Planowanie procesu zmian
  • Przekonywanie do zmian
  • Radzenie sobie z oporem wobec zmian

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja – praca z kamerą video, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
16 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online