Asertywność

Szkolenia – kompetencje miękkie


Warsztaty koncentrują się na budowaniu postawy asertywnej uczestników w różnych sytuacjach zawodowych, ułatwiają właściwe rozumienie pojęcia „asertywności” oraz odwołują się do sytuacji, w których warto ją stosować.

Rezultaty szkolenia dla uczestnika
Po wdrożeniu nabytej wiedzy i nowych umiejętności uczestnik będzie stosował we właściwy sposób techniki asertywne w różnych sytuacjach społecznych. Ta umiejętność wpłynie na wzrost jego pewności siebie w kontaktach z przełożonymi i współpracownikami.

Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dzięki temu szkoleniu organizacja będzie wpływać na postawy swoich pracowników, tak aby w uczciwy i stanowczy sposób komunikowali się z sobą, niezależnie od szczebla w organizacji.



Program szkolenia:
  • Fakty i mity związane z asertywnością
  • Definicja i źródła asertywności
  • Postawa i zachowanie asertywne
  • Mówienie o sowich potrzebach i oczekiwaniach
  • Radzenie sobie z krytyką
  • Umiejętność odmawiania

Metody szkoleniowe
Czas szkolenia
Forma szkolenia

symulacja, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
8 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online