Asertywność
Szkolenia – kompetencje miękkie
Warsztaty koncentrują się na budowaniu postawy asertywnej uczestników w różnych sytuacjach zawodowych, ułatwiają właściwe rozumienie pojęcia „asertywności” oraz odwołują się do sytuacji, w których warto ją stosować.
Rezultaty szkolenia dla uczestnika
Po wdrożeniu nabytej wiedzy i nowych umiejętności uczestnik będzie stosował we właściwy sposób techniki asertywne w różnych sytuacjach społecznych. Ta umiejętność wpłynie na wzrost jego pewności siebie w kontaktach z przełożonymi i współpracownikami.
Rezultaty szkolenia dla organizacji
Dzięki temu szkoleniu organizacja będzie wpływać na postawy swoich pracowników, tak aby w uczciwy i stanowczy sposób komunikowali się z sobą, niezależnie od szczebla w organizacji.
- Fakty i mity związane z asertywnością
- Definicja i źródła asertywności
- Postawa i zachowanie asertywne
- Mówienie o sowich potrzebach i oczekiwaniach
- Radzenie sobie z krytyką
- Umiejętność odmawiania
Czas szkolenia
Forma szkolenia
symulacja, studium przypadku, dyskusja, quiz, prezentacja
8 godzin zegarowych
wersja stacjonarna, wersja online